GARANTIE
Wij streven er altijd naar om onze artikelen in de beste conditie aan u te leveren.
Toch kan het voorkomen dat een artikel kapot of beschadigd raakt tijden het transport, u kunt dan contact met ons opnemen per mail op info@trouwbord.nl zodat wij u een nieuw artikel toe kunnen sturen. U dient bij ontvangst direct de staat te controleren, en binnen 24 uur ons te laten weten wanneer iets niet in orde is. Hierna vervalt het recht. Mocht het een gepersonaliseerd product betreffen dient u deze te controleren op eventuele fouten.
KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trouwbord.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.